søndag 15. januar 2012

42

Dette er innlegg nummer 42, så det må være dedikert til Coldplay.

Coldplay er livet mitt. Jeg elsker dem. Elsker absolutt alt ved dem og vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem. Ja altså, jeg er en fangirl. Det har jeg ingenting i mot å innrømme. Og nettopp derfor vil jeg holde dette innlegget kort, det går ikke bra om jeg skriver om hvor mye de betyr for meg.

Den største drømmen min er å få se dem. Og det er ikke så lett. Herregud, jeg har vært sint (og er sint). I november var de jo i Norge. Skrev begrunnelse for å vinne billetter, rett etter kom de med at det var aldersgrense 18 år.
Men så skal de jo på turné dette året, England, Tyskland, Sverige og Danmark er jo aktuelt å dra til. Men så er det nok et  "men". Danmark og Sverige er i slutten av august, da har mest sannsynlig min beste- og coldplayervenninne dratt til Japan. Tyskland er i september ellernoe. Så da står det igjen med England, og det er, vel... Midt i eksamenstida.

La oss feire tallet 42 med noen Coldplay-relaterte mytubo-bilder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar