tirsdag 27. desember 2011

litt sånn jul og sånt

Jeg må si det igjen, jeg elsker jul.
Og her er litt bilder fra både advent, jul og julaften hos meg.
Lussekatter 13. desember



Coldplayjulekaker!!

Det ble hvit jul på julaften lell

Nå skinner julestjerna på julekalenderen min

Elsker julebukker. De er så fine.

Julegrøten kokes!

Dissenissen er kanskje den morsomste nissen

Elsker fortsatt julebukker.


Fikk min første mummikopp i kalendergave på julaften!! den er fantastisk

Og det var også dr.Pepper å finne i kalenderen på julaften!
har opplegg med lapper med hint rundt omkring og det er morsomt

Juletreet med masse gaver hos tante

og til slutt er det her litt sånn som skjer når jeg og storesøster tar over sofaen.
to laptoper, to 3DS-er, en mobiltelefon, et julehefte, to julestrømpeinnhold, Harry Potter, en Gameboy Color, en julestrømpe og en iPad. og to PC-er.

4 kommentarer:

  1. Fast tradisjon hjå oss: når eg skal få gåve må eg først på gul-lapp-skattejakt! Elskar det!

    SvarSlett
  2. Johanne: Åh, artig å høre at andre har samme tradisjon! Er fantastisk!

    SvarSlett
  3. Så fine bilder :D vi har samme julebukk, hihi

    SvarSlett
  4. Sv; ååååååwwww, tusen takk ♥

    Godt nyttår!

    SvarSlett