søndag 15. januar 2012

jeg er tregere enn deg.

Her har det vært stort fravær. Det både har, og har ikke, grunner.
Skulle jo ha skrevet ting som dette for ganske lenge siden, men det er greit at det er to uker etter det kanskje naturlige tidspunktet for det.

Jul og nyttår var såklart fantastisk.
Og her er noen av de fantastiske presangene (fint ord er fint) jeg fikk. Jeg må ha vært snill.
min kjære elskede Kurér reiseradio fra 1964. Den er perfekt på alle måter
og akkurat det jeg ønsket meg. Elsker radio.

Og endelig endelig har jeg egen GBC med Donald på!

Mellomnavnet mitt er Slowpoke og nå skal jeg og lese Harry Potter. Og er over halvveis i bok 1.

ja altså, enda flere bøker. 11 bøker til jul er ikke verst. Og så bestilte jeg to til tredje juledag, Vaffelhjarte og Buzz Aldrin


dette er hvor morsom jeg er 

2 kommentarer:

  1. Så fantastiske presanger! Og jeg synes du er kjempeheldig som ikke har lest Harry Potter, du har mye å glede deg til. (Selv om de er bedre på engelsk...)

    SvarSlett
  2. Den radioen skulle eg gjerne ha satt på lista over mottatte presangar! <3 ah så fin

    SvarSlett