torsdag 10. november 2011

Jeg lister meg så stilt på tå

Ting jeg vil gjøre i helga:
- dra på Smøla og høre plater, perle og spille
- lese masse Donald-blader jeg ikke har rukket å lese ennå
- se masse One Piece
- se det som har kommet av sesong 3 av Glee
- se Pokémon og Kuroshitsuji
- spille animal crossing, nintendogs, pilotwings og andre kule greier
- ringe min gode venninne i Bergen
- tumblr. masse.
- kjøpe julegaver
- finne ut hva jeg vil gi bort i julegaver
- skrive ønskeliste
- lese bøker
- skrape flaxlodd
- ligge i senga mi og høre på Mylo Xyloto kjempehøyt og hoppe rundt når jeg føler for det
- ordne plakater og sånt
- kjøpe fargepapir og gjøre det planen var med taket mitt

Ting jeg burdeburde gjøre i helga:
- øve til prøve i produksjon som er på mandag (jeg liker ikke faget og skjønner ingenting)
- ta igjen litt i naturfag og matte
- dra på jobb
- rydde på plass klær
- bestemme meg for om jeg vil male veggen blå
- prøve å ikke tenke på hva jeg egentlig vil gjøre med rommet mitt

Ting jeg skulle ha gjort til i morgen som jeg ikke har gjort:
- engelsklekser
- skrevet logg

1 kommentar:

  1. Helga mi har også ei vil-gjere og ei burde-gjere-liste. Men denne gongen skal eg halde meg til skal-gjere-lista, som er skremmande lik vil-gjere lista!

    SvarSlett