søndag 13. november 2011

Borets diameter er stemplet på tangen

Hei der.
Vi har overraskelsesbesøk fra Tromsø, storesøsteren min er her. 
Nå prøver jeg å lære meg om boring og dreing. Det går ikke så bra. Vi har prøve i morgen og jeg har ikke øvd noe og skjønner det ikke heller. Men jaja, får se om jeg klarer å huske noe av det.
Den store planen gikk kjempedårlig.

Jeg merker at dette ikke kommer til å gå så bra. Jeg klarer nok ikke lære meg 50 sider tip, for i tillegg til at det er vanskelig så liker jeg det ikke.































Etterpåklokskap redigert inn etterpå: Det gikk veldig dårlig. Prøven kommer til å gå rett vest. Husker ingenting, har ikke mere tid til å øve heller tror jeg. Har ikke engang lest alt. Livet er så flott noen ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar