lørdag 29. oktober 2011

PARA-PARA-PARADISEEE

Forrige uke var veldig emosjonell.

Mandag:
Mylo Xyloto ble leket ut. Først var det bare Princess of China (som Rihanna er med på, men jeg går ikke inn på det), men så var det hele albumet. Dette fant jeg ut i naturfagstimen. Kan vel si jeg reagerte med å få verste magefølelsen og litt sånn pusteproblemer. Bestemte meg for å ikke høre det, være trofast og vente.

Tirsdag:
Livestream. Noe av det mest fantastiske jeg har sett.

Onsdag:
Paradise-videoen. Det mest fantastiske jeg har sett. Om noen ikke har sett den, se den. Elefant-Coldplay er amazing.
Coldplay skal ha konsert i Norge WAAAAAT???
OHYES JEG DELTAR I KONKURRANSER JA.
Jeg fortjener å vinne billetter til Coldplay 4. november fordi det hadde betydd absolutt alt for meg å se dem. Coldplay har gjort så utrolig mye for meg, de har hjulpet meg gjennom mye, og jeg vet ikke hvor jeg ville vært i dag uten dem. Å se Coldplay live er den største drømmen min og jeg er helt sikker på at det ville vært den mest fantastiske opplevelsen noen sinne. Coldplay er det aller beste som finns, jeg elsker dem virkelig.
MAN MÅ VÆRE ATTEN FOR Å VINNE??????

Torsdag:
fant ut at de skal på Senkveld. uff. Kommer til å være flau over nordmenn og være hjemme og være lei meg for at jeg ikke er der også.

Lørdag:
natt til søndag hørte jeg et 7 minutters langt "sammendrag" av albumet. Ajajaj.

Søndag:
Dagen før MX.

Mandag:
MX. har ikke ord.


Så nå hører jeg på MX veldigmassemasse og gleder meg til å få den i posten rundt 12. desember. Special limited edition pop-up album FTW.
Før dette blir enda mere random og flaut å lese i ettertid finner man fangirlingen min på tumblr.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar