lørdag 29. oktober 2011

Melk melk melk



Jeg jobber for TINE. Som i melke-tine.
Fordi jeg er TØFF og går TAF.

Stå opp klokka fem og spise havregrøt.
Gå til bussen og se på stjernene imens.
Overraske en katt med at det er noen som er våken.
Sovne litt og høre på Coldplay på bussen i 40 minutter.
Kle på seg tine-klærne.
Ta prøver av melk. Masse prøver av melk.
Være kvalm fra man står opp til lunsj.
Spise yoghurt og brødskive i kantina. Eventuelt sitte der helt alene og spise vafler.
Kanskje telle bakterier.
Eller ta hygieneprøver.
Ha det artig sammen med de andre der.

Kanskje få beskjed om at det blir nedlagt. Akkurat det var ikke så hyggelig. Jeg skal vel til et annet meieri, Elnesvågen eller Trondheim.
Men jeg liker meg så godt på Høgset.
Liker meg så godt der at i går ville jeg ikke hatt noe i mot å dra på jobb igjen i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar