lørdag 24. november 2012

Paris pt. 2

Fravær er sånt som skjer. Eg har det bra, høyrer veldig mykje på John Olav Nilsen og Gjengen, ser Doctor Who og strikkar skjerf. 

Eg veit det er veldig lenge sida eg var i Paris no, men bilda skal ut og posten skal fram. Det eg kanskje likte aller best var å vere i toppen av Eiffeltårnet. Og berre sjå utover, by i alle retningar, heilt sjukt. Det var utrulig og fantastisk å vere der, og det kanskje mest fantastiske var husa og gatane og arkitekturen. 

Her er bileta eg tok då vi var i Eiffeltårnet, ganske mange men det er greit.





















3 kommentarer:

  1. Eg har vore i Paris to gonger men har ikkje vore oppe i Eiffeltårnet endå! Så vakre bilder, neste gong (om det blir) må eg opp og nye denne utsikten live. Men det var veldig fint å sjå bilder i alle fall! :)

    SvarSlett
  2. åhh nydelig! paris er jo så fint! :D

    SvarSlett
  3. Ååh! Jeg snublet nettopp innom her hos deg, og jeg ser at det er en stund siden du delte disse bildene, men jeg vil bare si takk likevel - dette hjelper på Parissavnet mitt! Ha en fin dag!

    SvarSlett