søndag 29. januar 2012

Pandabjørn

Endelig har det ordnet seg mere for meg med tanke på slike store ting, jobb. Siden meieriet legges ned trengte jeg ny lærlingeplass. Og jeg ville fortsette i Tine siden Tine er tøft. Og jeg har fått lov å komme til Ålesund. Det er skummelt, å skulle bo på hybel halve tiden, men det var Ålesund jeg helst ville til.
Januar er snart over. Februar er kort og sikkert bedre.
I januar har jeg:


sett på havet

sagt hade til derppapen og jula

endelig hengt opp lyslenke på rommet! hengte opp med teip, men den datt ned... men så brukte jeg kroker

pakket opp noe ganske så fantastisk

vært på Smøla hvor Plystre også er

og så er det så fint på Smøla

tegneserier, måse, snø, juletrelys ute
snø, trær og jul
hus, gira på snø (ikke nå lenger), mocca på jobb, kjøpte masse pokemonkort 

trær, havet, nam mat, enda mere jobbkaffe

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar