torsdag 6. oktober 2011
































I dag var det høstord i kryssordet. Mye av det har allerede vært i min høst.
Avslapping 
Biltur 
Camping - hvem camper på høsten?? er det normalt??
Dagstur  - til Trondheim
Eplekake
Filmkveld - skal bli, skal bli mange har jeg lyst til i hvert fall
Flyreise - kommer flybesøk hit snart
Fridager
Fårikål - haha, fårikål. det er bare en rar mat
Hytte
Jegerprøve - jeg er snill
Kaffe - og jeg liker iste og iskaffe og litago
Kantarell - men ikke sopp
Kino
Kryssord
Langhelg - neste helg så
Oktober
Ostekake 
Paris - jeg var i Paris i høstferien en gang. det var kjekt, vil til disneyland igjen
Regntøy
Rips
Roman
September
Skogen - Jeg kan ikke tenke på noe annet enn Doppler når jeg leser dette. Doppler <3
Skolefri
Stikkelsbær
Turstøvler - jeg hadde med støvlene på tur, de gjorde slik at jeg sklei og nestendatt hele tiden fordi de er utslitt under
Vitsebøker - hahahaha faktisk

1 kommentar: