lørdag 24. september 2011

Special Limited Edition Pop-up Album

Det navnet da. Lyser jo awesome av det.
Jeg har altså bestilt special limited edition pop-up album av Mylo Xyloto.
Men jeg skal ikke skrive mer om Coldplay, fordi jeg elsker dem. Og fortsetter jeg å skrive blir det bare... Ja.

Det er helg, så da passer det med ei helgeliste:
- besøke min gode venn
- blogge litt om torucon
- øve til tip-prøve
- skrive engelsk artikkel
- kanskje henge opp plakater på rommet mit
- på byen og kjøpe bukse og se på kule ting
- se etter sommerfugl-post-it-lapper
- redigere flere bilder fra torucon
- jobb
- gjøre ferdig naturfagsrapporter
Det er høst. Nå bruker jeg strikkalabber hver dag, det betyr at det er høst.
































Jeg ga min gode venn bursdagsgave. Som jeg teipet sugerør på.


Det er tydeligvis veldig kaldt ute, hihi. 
Ventet på kebab i en time i dag. Mannen kjørte seg bort han.




'






























Det har regnet i hele dag og det er kjempebra.

1 kommentar:

  1. Sv; Hihi, tusen takk for alle komentarer!! blir så glad! ♥

    SvarSlett