fredag 16. september 2011

Koalabjørn

Grei uke blir veldig fin når jeg ser på mytubobildene. Helga kommer kanskje for seg selv senere.

Jeg og min gode venn var ute og tok noen bilder. For det meste av katter.
































Jeg fikk endelig prøve molekylbyggesett i naturfagen!

 Det er mye fint å se når man kan gå gjennom vanndamman og fine gater på vei hjem fra skolen.



 Strikkene jeg bruker i munnen er i en veldig fin pose med nesehorn på.

Kuli er ekstra godt når man går hjemover og er sliten etter gym.
I Litagoland hadde de besøk av en mygghank.

Jeg har tre perfekte plakater, et ekstra liv om jeg trenger det, gardiner med origami på og en tegning av L fra min gode venninne.
 Utenfor bestemor er det masse epler man ikke klarer få tak i.

Kjeks med ost, smoothie i rice-glasset med rice-skjeen og sugerør, Erlend Loe  og TV er en fin avslutning på en dag.

Lyktestolper er veldig artige. De kan være veldig foskjellige, noen er spesielle.


Det er fint å være 3DS-ambassadør og få gratis spill.

Jeg hadde eplekakelukta i meg hele dagen, da jeg kom hjem hadde ikke mamma noe i mot at vi lagde eplekake. Den ble veldig, veldig god.



Katt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar