tirsdag 27. september 2011

Er det regn der ute? Det er regn her inne også

Jeg må se Ole Brumm igjen. Kanskje jeg gjør det i morgen. Håper det. Hvis jeg gjør lekser ganske tidlig, så går det nok. Eller så kan jeg jo se hver del hver for seg, det er jo enklere å få til å passe inn.

Mobilen min gikk i gulvet for første gang i dag, men det gikk bra.

Nystekt brød, kigurumi, bok, regn, iskald melk og TV er så absolutt ikke feil etter en "arbeidsdag". Elsker regn.

Smørbar cheddar er noe av det beste som finnes, og nå har det kommet til Norge! Jeg har ikke spist det på fem år, og ble så glaad da jeg fant det i kjøleskapet. Sendte hilsen til TINE om at jeg var veldig glad for produktet.

Nå er det 18 minutter siden jeg skulle ha skrudd av PC-en, men det får gå. Jeg får dårligere tid til å lese, med mindre jeg er rebelsk.



1 kommentar: